Heeft u een vraag, bijvoorbeeld over één van onze producten of over de bezorging, gebruik dan dit contactformulier om uw vraag te stellen.
Bestellen, wijzigen of annuleren
Bent u op zoek naar een product dat niet in onze webwinkel staat?
In 99% van de gevallen kunnen wij u dit product als nog leveren! Het enige wat u hoeft te doen is ons even te mailen, dan kijken wij gelijk wat wij voor u kunnen betekenen.
– Druk bij het gewenste product op de knop ‘bestellen’.
– Het product wordt vervolgens toegevoegd aan uw winkelmandje.
– U kunt doorgaan met winkelen als u meerdere producten wilt bestellen.
Wanneer u klaar bent met winkelen, drukt u rechtsboven op de winkelmandje en vervolgens op de knop ‘afrekenen’. In de daaropvolgende schermen kunt u uw factuurgegevens invullen en kiezen voor een betaalmiddel. Heeft u vragen over het bestellen op de webwinkel, stuur ons dan een e-mail.
Bij annulering word 35% van het oorspronkelijke ordersom (inclusief kosten van vervoer/verzending), met een minimum van € 75,- in rekening gebracht.
Indien de klant het product heeft ontvangen is het niet meer mogelijk om deze te annuleren. (Weigeren van de bestelling zonder enige reden valt hier ook onder) Indien u de bestelling weigert zonder enige reden en zonder ons op de hoogte te stellen hiervan. Zijn de verzendkosten hiervan voor uw eigen rekening.
Er zijn vertragingen opgetreden die in verband staan met de ontvangst van geretourneerde pakketten. Het kan zijn dat er vertragingen plaatsvindt bij het terugbetalen van je bestelling. We zijn hard aan het werk om ervoor te zorgen dat deze vertraging zo kort mogelijk is.
Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid.
– Klik rechtsboven op “Mijn account”
– Klik op “wachtwoord vergeten”
Vul in het verschenen veld het bij ons bekende gebruikersnaam of e-mailadres in in en klik op de button “Wachtwoord opnieuw instellen”. Binnen enkele minuten ontvangt u een link via e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Heb je een bestelling geplaatst die buiten de reguliere pakketdienst wordt geleverd? Dan is er een kans dat wij de bestelling nog kunnen wijzigen. Dit geldt bijvoorbeeld voor bestellingen met afwijkende afmetingen en gewicht. Wij kijken dit graag voor je na, neem contact op met onze klantenservice.
Bent u iets vergeten te bestellen? Plaats dan gemakkelijk een nieuwe bestelling via onze webwinkel.
U kunt het pakket dan nog wel weigeren aan de deur of retourneren na ontvangst.
Betalen
Apple Pay
Betalen met je Apple device.

Bancontact
De meest gebruikte betaalmethode van België.

Belfius betaalknop
De betaalmethode voor 1 miljoen Belfiusklanten.

Cadeaukaarten
Tegoedkaarten waarop de gever een bedrag kan laden.

Cartes Bancaires
De meestgebruikte online betaalmethode in Frankrijk.

Creditcard
Accepteer betalingen van klanten uit de hele wereld.

EPS
De meestgebruikte online betaalmethode in Oostenrijk.

Giropay
Één van de meest gebruikte betaalmethodes in Duitsland.

IDeal
De meestgebruikte online betaalmethode in Nederland.

ING Home’Pay
Betaalmethode voor de ruim 2,5 miljoen Belgische klanten van de ING.

KBC-betaalknop
De betaalmethode voor de grootste consumentenbank in België.

Klarna: Achteraf betalen
Makkelijk achteraf betalen.

Klarna: Gespreid betalen
Makkelijk gespreid betalen.

PayPal
Online wallet met 184 miljoen actieve gebruikers wereldwijd.

Paysafecard
De online prepaid betaalmethode beschikbaar in 43 landen.

Postepay
De meestgebruikte online betaalmethode in Italië.

Przelewy24
De meest gebruikte betaalmethode van Polen.

SEPA-incasso
Collect recurring payments from over 34 European countries.

SEPA-overboeking
Beschikbaar voor consumenten uit 34 landen.

SOFORT banking
Gebruikt door 20 miljoen consumenten in 8 landen.
Bezorgen, ontvangen en ophalen
Op het moment dat de bezorglocatie niet voldoende mogelijkheden biedt om een pallet naar binnen te rijden met een palletwagen (of er zijn geen mensen aanwezig voor hulp), dan wordt in principe een nieuwe afspraak gemaakt op kosten van de ontvanger.
Sommige producten hebben een langere levertijd. Bijvoorbeeld omdat ze niet op voorraad zijn of omdat ze rechtstreeks door de leverancier bij je worden thuisbezorgd. Bij elk product staat wat de levertijd is. Als je meerdere producten bestelt, bepaalt het product met de langste levertijd wanneer jouw totale bestelling wordt bezorgd.
Heb je een afleveradres buiten België of Nederland? Dan is je bestelling langer onderweg.
Facturen
Kortingscodes
Ruilen en retourneren
– Na ontvangst van uw retourverzoek wordt deze binnen 5 werkdagen beoordeeld en ontvangt u via e-mail uitleg hoe u het product kunt retour zenden naar het door ons opgegeven adres.
– Voeg altijd een kopie pakbon of factuur toe zodat we weten van wie de retourzending is.
Wij werken alleen business tot business dus het is echter maar in sommige gevallen mogelijk om producten te retourneren.
Bij retournering word 35% van het oorspronkelijke ordersom (inclusief kosten van vervoer/verzending), met een minimum van € 75,- in rekening gebracht.
Er zijn vertragingen opgetreden die in verband staan met de ontvangst van geretourneerde pakketten. Het kan zijn dat er vertragingen plaatsvindt bij het terugbetalen van je bestelling. We zijn hard aan het werk om ervoor te zorgen dat deze vertraging zo kort mogelijk is.
U kunt uw product niet retourneren indien ze:
– Beschadigd zijn.
– Gebruikt zijn of de beschermfolie verwijderd is.
– Op het moment van terugname niet meer tot het assortiment van Rumeyza behoren.
– Speciaal voor u zijn besteld.
– Speciaal voor u zijn gemaakt.
U bent zelf verantwoordelijk voor het retourneren van uw aankoop. Het retourneren van een aankoop valt onder uw eigen verantwoordelijkheid. Rumeyza kan niet aansprakelijk worden gesteld voor een beschadigde of zoekgeraakte zending.
– De retourzending dient te worden verstuurd naar het door ons opgegeven adres in de e-mail volgens uitleg.
– Het te retourneren product dient binnen 7 dagen na aanmelding van de retour op het door ons opgegeven retoursadres ontvangen te zijn.
Belangrijk bij retourneren
Raadpleeg eerst onze algemene voorwaarden online voordat u een pakket retour zendt via Rumeyza.nl/voorwaarden. Bij niet correct retour gezonden producten kunnen extra kosten in rekening gebracht worden. Retourneren kan alleen op ons verzoek met retourformulier!